Kierowcy zwracają uwagę na błędy w reklamach Orlenu

Orlen, polski kolos paliwowy, korzysta z billboardów do promocji swojej działalności. Na tych reklamach kieruje uwagę odbiorców na fakt, iż jest obecny aż w sześciu różnych krajach. Tym samym, informuje wszystkich, że jego działania nie ograniczają się jedynie do Polski, lecz także rozciągają się na Niemcy, Czechy, Słowację, Węgry oraz Litwę.

Od pewnego czasu jednak, zauważono pewne nieścisłości na grafice znajdującej się na jednym z billboardów. Zwrócił na to uwagę jeden z kierowców, który zauważył, że na ilustracji Zalew Szczeciński jest wyraźnie powiększony w stosunku do rzeczywistości. Okazało się, że nie mylił się – firma odpowiedzialna za przygotowanie reklamy pominęła dwa kluczowe elementy terytorium Polski – wyspy Wolin i Uznam.

Jeden z nich skomentował ten fakt następująco „Jestem zawiedziony faktem, że nie szanujemy własnego kraju wystarczająco, by precyzyjnie prezentować jego terytorium. Wiem, że to tylko ilustracja i reklama, a nie dokładna mapa, ale to, co zobaczyłem, pozostawiło we mnie niesmak. Te billboardy drukuje się i wiesza na widoku całej Polski bez zastanowienia. Ktoś odpowiedzialny za akceptację tej reklamy w Orlenie, powinien spędzić obowiązkowe wakacje w Świnoujściu na koszt firmy, aby nie zapominał, że do Polski należą również wyspy Uznam i Wolin” – zaznaczył.